Zespoły prądotwórcze z silnikami wysokoprężnymi C175-16 (60 HZ)

Zaloguj się aby zamówić

INFORMACJE OGÓLNE

Zespoły prądotwórcze z silnikiem wysokoprężnym C175-16, wytwarzające w niezawodny sposób prąd o mocy od 2500 do 3100 ekW i częstotliwości 60 Hz, są projektowane w taki sposób, aby mogły sprostać wymaganiom użytkowników w zakresie zasilania o krytycznym znaczeniu, a także zasilania ciągłego, rezerwowego i podstawowego, oraz aby były zgodne ze standardami użytkowników dotyczącymi zasilania. Każdy z nich został przez nas skonstruowany tak, aby spełniał wymogi normy ISO 8528-5 dotyczące stanów nieustalonych i przyjmował 100% obciążenia znamionowego w jednym kroku. Gama zespołów prądotwórczych z silnikiem C175-16 obejmuje wiele różnych modeli – od systemów o niskim zużyciu paliwa po systemy certyfikowane jako zgodne z wymogami agencji EPA dotyczącymi stacjonarnych zespołów zasilania awaryjnego (tj. z normą Tier 2). Wiodące innowacje sprawiają, że w niektórych modelach emisja spalin jest zmniejszona nawet o 90 procent – to technologia, która zapewnia korzyści nie tylko dziś, ale także w przyszłości. Wybrane modele mają certyfikat sejsmiczny, dzięki czemu generują zasilanie nawet po niespodziewanych zakłóceniach tektonicznych. Nasz zintegrowany system sterowania – m.in. przełącznik ATS i aparatura rozdzielcza – zapewnia ciągłe zasilanie i połączenie z flotą urządzeń użytkownika za pośrednictwem lokalnych i zdalnych opcji monitorowania. Oferujemy elastyczne wersje naszego panelu sterowania EMCP 4 wyposażone w narzędzia do zarządzania i diagnostyki i łatwy w obsłudze interfejs. Wiemy, że każdy użytkownik ma inne potrzeby w zakresie zasilania. Dostosuj swoje zespoły prądotwórcze przy wykorzystaniu szerokiej gamy akcesoriów i przykręcanego osprzętu do rozbudowy systemu. Znajdź wersję zespołu najlepiej pasującą do określonych wymagań przestrzennych i warunków otoczenia. Zapewniamy najwyższą jakość zasilania, dzięki czemu użytkownikom pozostaje jedynie zadbanie o właściwą konfigurację systemu.

KONFIGURACJE ZESPOŁÓW PRĄDOTWÓRCZYCH

Strategia emisji szkodliwych składników spalin/zużycia paliwa Niskie zużycie paliwa, zastosowanie certyfikat EPA (USA) wyłącznie dla stacjonarnych systemów zasilania awaryjnego (norma emisji Tier 2 dla maszyn nieprzeznaczonych do poruszania się po drogach publicznych)

 

DANE TECHNICZNE SILNIKA

Model silnika Silnik wysokoprężny C175-16 z chłodnicą końcową powietrza doładowującego z oddzielnym obwodem chłodzenia (SCAC), widlasty, dwudziestocylindrowy (V-16), 4-suwowy, chłodzony cieczą
Stopień sprężania przy 50 Hz 16:07:01
Stopień sprężania przy 60 Hz 15:03:01
Układ dolotowy Turbodoładowanie i chłodzenie powietrza doładowującego w chłodnicy końcowej
Typ regulatora ADEM™ A4
Układ paliwowy Szyna paliwowa Common Rail
Pojemność skokowa 84.67 B
Skok tłoka 220.0 mm
Średnica cylindra 175.0 mm

 

DANE TECHNICZNE ZESPOŁU PRĄDOTWÓRCZEGO

Minimalna moc znamionowa 2500 ekW
Maksymalna moc znamionowa 3100 ekW
Napięcie 220–13 800 V
Częstotliwość 60 Hz
Prędkość 1800 obr./min
Długość – maksymalna 7947.0 mm
Szerokość – maksymalna 2889.0 mm
Wysokość – maksymalna 3410.0 mm

 

C175-16 (60 HZ) WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

UKŁAD DOLOTOWY POWIETRZA
  • 4 x pojemnik z pojedynczym elementem i wskaźnikiem serwisowym
PANEL STEROWANIA
  • EMCP 4.2
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zasilanie 24 V DC
  • Płyta przednia uszczelniona przed wpływem warunków środowiskowych
  • Alarm tekstowy/opisy zdarzeń
  • Zamontowany generator — skierowany do tyłu
  • Elementy sterowania
  • Regulacja prędkości obrotowej
  • Sterowanie auto/start/stop
  • Regulator czasowy procesu schładzania silnika
  • Rozrusznik silnika
  • Potwierdzenie alarmu
  • Test lampy
  • Pomiar wartości rzeczywistej RMS prądu zmiennego, 3-fazowy, z dokładnością +/-2%
  • Wskaźniki cyfrowe
  • Prędkość obrotowa
  • Napięcie prądu stałego
  • Liczba godzin pracy
  • Ciśnienie oleju (psi, kPa lub bar)
  • Temperatura cieczy chłodzącej
  • V (L-L i L-N)
  • Częstotliwość (Hz)
  • Ampery (na fazę i wartość napięcia)
  • Współczynnik mocy (na fazę i średni)
  • Wskaźniki ostrzeżenia/wyłączenia
  • Niskie ciśnienie oleju
  • Wysoka temperatura cieczy chłodzącej
  • Nadmierna prędkość obrotowa
  • Wyłącznik awaryjny
  • Niepowodzenie rozruchu (zbyt długi czas rozruchu)
  • Niska temperatura cieczy chłodzącej
  • Niski poziom cieczy chłodzącej
  • Programowalne ochronne funkcje przekaźnikowe
  • Kolejność faz generatora
  • Zbyt wysokie/niskie napięcie
  • Zbyt wysoka/niska częstotliwość
  • Moc wsteczna
  • Moc wsteczna bierna
  • Zbyt wysoki prąd
  • Komunikacja
  • Magistrala CAN klienta (Modbus RTU)
  • Magistrala CAN modułu akcesoriów
  • Magistrala szeregowa CAN wskaźnika przyzewowego
  • 6 programowalnych wejść cyfrowych
  • 4 programowalne wyjścia przekaźnikowe (Form A)
  • 2 programowalne wyjścia przekaźnikowe (formularz C)
  • 2 programowalne wyjścia cyfrowe
UKŁAD WYDECHOWY
  • Kołnierzowy wylot układu wydechowego
  • Kołnierz przykręcany, z mieszkiem dla każdej turbosprężarki
UKŁAD PALIWOWY
  • Filtr wstępny paliwa / separator wody
  • Filtr 10-mikronowy przykręcany
  • Filtry x 3
  • Filtry paliwa drugiego/trzeciego stopnia
  • Filtr 4-mikronowy przykręcany
  • Filtry zamontowane na silniku #REF!
GENERATORY I OSPRZĘT
  • 3-fazowe, bezszczotkowe
  • Biegun wydatny
  • 6 przewodów
  • Platynowe czujniki RTD na stojanie (IEC)
  • Regulator napięcia:
  • Reaktywna kompensacja spadku prędkości
  • 3-fazowe wykrywanie napięcia
  • Tłumienie zakłóceń o częstotliwości radiowej
  • Ogranicznik min./maks. wzbudzenia
  • Monitorowanie diody wzbudzenia
  • Cewka bezkorpusowa
  • Magnes trwały
  • Izolacja klasy H NEMA
  • Wzrost temperatury klasy H przy 40 st. C w otoczeniu
  • Połączenia szyny zbiorczej (LV), montaż u góry/pośrodku, górny wlot kablowy
  • Modele 60 Hz: standardowy układ otworów NEMA
  • Połączenia szyny zbiorczej, skrzynka rozdzielcza po prawej stronie, dolny wylot kablowy
  • Modele 60 Hz: standardowy układ otworów NEMA
  • Antykondensacyjna grzałka uzwojenia
  • Wzrost temperatury klasy F przy 40 st. C w otoczeniu
  • Skrzynka rozdzielcza po prawej stronie, dolny wlot kablowy
UKŁAD STEROWANIA
  • ADEM A4
  • Nadmiarowy wyłącznik (ochrona przed przekroczeniem szybkości przez zdublowany system wykrywania prędkości)
UKŁAD SMAROWANIA
  • Olej smarny
  • Pompa oleju smarującego o napędzie zębatym
  • Zintegrowana chłodnica oleju
  • Filtr oleju, napełniacz i prętowy wskaźnik poziomu
  • Przewody spustowe oleju i zawór
  • Usuwanie spalin
  • Wstępne smarowanie – wymagane w trybie zasilania podstawowego, rezerwowego, ciągłego
SYSTEMY MOCOWANIA
  • Szyny – silnik/generator
  • Gumowe mocowania tłumiące drgania (dostarczane osobno)
  • Podwójne rozruszniki elektryczne 24 V
  • Akumulatory i stelaż do akumulatorów z kablami
  • Odłącznik akumulatorów
ZAKOŃCZENIE ODPROWADZENIA MOCY
  • Szyna zbiorcza
INSTRUKCJE SERWISOWE
  • Dwie kontrole PM
OGÓLNEGO
  • Lakierowanie – żółty Caterpillar z błyszczącymi czarnymi szynami i chłodnicą
  • Punkty obsługowe po lewej stronie
  • Koło zamachowe i obudowa koła zamachowego – SAE nr 00
  • Kierunek obrotów wg normy SAE

C175-16 (60 HZ) WYPOSAŻENIE DODATKOWE

UKŁAD DOLOTOWY POWIETRZA
  • Jednoelementowy układ oczyszczania powietrza
  • Dwuelementowy układ oczyszczania powietrza
  • Adaptery na wlocie powietrza
  • Zabezpieczenie wlotu powietrza
PANEL STEROWANIA
  • EMCP 4.3, EMCP 4.4
  • Dodatkowa wiązka przewodów elektrycznych EMCP 4.4
  • Lokalizacje połączeń zasilania EMCP, MV oraz HV
  • Moduł rozdzielania obciążenia
  • Lokalizacja mocowania EMCP – LV/MV
  • Niestandardowa lokalizacja mocowania połączenia AC-DC – LV/MV
  • Moduł rozdzielania obciążenia / płyta pomocnicza i skrzynka dodatkowa (LV)
  • Regulator podziału obciążenia
  • Moduły ramy
  • Automatyczny wybór połączenia z uziemieniem
  • Napięcie EMCP i grupy wykrywania prądu
  • Przełącznik podnoszenia/opuszczania
  • Regulacja prędkości obrotowej
  • Moduły wskaźników przyzewowych
  • Opcje interfejsu klienta
  • Opcje interfejsu klienta
  • Monitorowanie Modbus pakietów
  • Zatrzymanie awaryjne (E-Stop)
  • Pośrednicząca wiązka przewodów
  • Wiązka przewodów elektrycznych generatora
  • Chłodnica montowana do zestawu
  • Chłodnice ustawiane osobno
  • Chłodnica oleju
SYSTEMY SKRZYNI KORBOWEJ
  • Zawory nadmiarowe uaktywniane w razie wybuchu
  • System wentylacji skrzyni korbowej
UKŁAD WYDECHOWY
  • Przednia obudowa – zasilanie rezerwowe lub o krytycznym znaczeniu
  • Przednia obudowa – zasilanie podstawowe lub ciągłe
  • Kolektory wydechowe / kolektor
  • Zespół wspornika wydechu
  • Tłumiki
  • Kołnierze do spawania
  • Spust chłodnicy końcowej
UKŁAD PALIWOWY
  • Filtr wstępny paliwa
GENERATORY I OSPRZĘT
  • Niskie napięcie: ramy 1800 i 3000, 50 Hz, 3 fazy, 1500 obr./min, FW, PM, liczba przewodów = 6, rozstaw 0,6667
  • Średnie napięcie: ramy 1800 i 3000, 50 Hz, 3 fazy, 1500 obr./min, FW, PM, liczba przewodów = 6, rozstaw 0,6667
  • Niskie napięcie: ramy 1800 i 3000, 60 Hz, 3 fazy, 1800 obr./min, FW, PM, liczba przewodów = 6, rozstaw 0,6667
  • Średnie napięcie: ramy 1800 i 3000, 60 Hz, 3 fazy, 1800 obr./min, FW, PM, liczba przewodów = 6, rozstaw 0,6667
  • Zestaw grzałki uzwojenia
  • Termostat grzałki uzwojenia
  • Konwersja GP – górny wlot kablowy
  • Wlot powietrza generatora
  • Różnicowe przekładniki prądowe
WSKAŹNIKI I PRZYRZĄDY
  • Pirometr i termopary
UKŁAD SMAROWANIA
  • Podgrzewacz oleju smarującego
  • Miski olejowe grup olejów
  • Olej smarny
  • Elektryczne pompy smarowania wstępnego
  • Filtry oleju
SYSTEMY MOCOWANIA
  • Gumowe elementy mocujące do tłumienia drgań
  • Sprężynowe liniowe izolatory drgań
  • Izolatory drgań IBC – dostarczane luzem
DOPROWADZENIE ZASILANIA
  • Szyny zbiorcze słupka środkowego (LV)
  • Szyny zbiorcze zamontowane z boku / z tyłu (LV)
  • Wiązki przewodów elektrycznych (wyłącznik)
  • Opcje wlotu kablowego (LV)
  • Obudowy – opakowanie kontrolne (LV)
  • Pokrywy doprowadzenia zasilania (LV)
  • Połączenie przewodu zerowego z uziemieniem (LV)
  • Bezpiecznik automatyczny generatorów z ramą 1800
  • Wyłączniki Masterpact
  • Równoległe bezpieczniki automatyczne
  • Szyny zbiorcze montowane z boku / z tyłu generatora z ramą 1800 (MV)
  • Opcje wlotu kablowego (MV)
  • Połączenie przewodu zerowego z uziemieniem (MV)
  • Kabel przyłączeniowy niskiego napięcia
  • Połączenia wyłącznika Masterpact
TESTY/RAPORTY SPECJALNE
  • Raport z testu generatora
  • Sprawozdanie z testowania PGS przy współczynniku mocy 1,0
  • Sprawozdanie z testowania PGS przy współczynniku mocy 0,8
  • Raport dotyczący standardowego agregatu prądotwórczego TVA (analiza drgań skrętnych)
  • Niestandardowy raport TVA agregatu prądotwórczego
  • Opłata za test specjalny – tylko silnik
  • Badanie zużycia paliwa agregatu prądotwórczego
  • Standardowy test silnika pod obciążeniem
  • Certyfikat sejsmiczny IBC
  • Certyfikat sejsmiczny OSCOSH1
UKŁAD ROZRUCHU I ŁADOWANIA
  • Skrzynka rozdzielcza zasilania 24 V
  • Rozruszniki elektryczne 24 V
  • Rozrusznik pneumatyczny
  • Regulator ciśnienia powietrza
  • Pokrywy rozrusznika
  • Zestawy akumulatorów 24 V – suchych
  • Zestawy akumulatorów o dużej wydajności ze stelażem
  • Ładowarki akumulatorów 20 A
  • Ładowarki akumulatorów 35 A
  • Ładowarki akumulatorów 50 A
  • Alternatory ładowania – suche
  • Nagrzewnice płaszcza wodnego
  • Grupy przewodów podgrzewacza płaszcza wodnego
OGÓLNEGO
  • Specjalne kolory lakierów
  • Narzędzia serwisowe – zespół obracarki do silnika
  • Zespół ręcznej obracarki do silnika
  • Pneumatyczna obracarka silnika
  • Sterowanie GP – pneumatyczna obracarka silnika
 
 
 
  • Konsmetal
  • Enlogic
  • Caterpillar
  • FG WILSON
  • Bilhanding
  • Hartmann tresore
  • Polskie Kraty
  • Schneider
  • Wappex
  • DataCenterWorld
  • Vodea
  • Geist