Zespoły prądotwórcze z silnikami wysokoprężnymi 3516B (60 HZ)

Zaloguj się aby zamówić

INFORMACJE OGÓLNE

Zespoły prądotwórcze z silnikiem wysokoprężnym 3516B, wytwarzające w niezawodny sposób prąd o mocy od 1640 do 2250 ekW i częstotliwości 60 Hz, są projektowane w taki sposób, aby mogły sprostać wymaganiom użytkowników w zakresie zasilania o krytycznym znaczeniu, a także zasilania ciągłego, rezerwowego i podstawowego. Każdy z nich spełnia wymogi normy ISO 8528-5 dotyczące stanów nieustalonych i przyjmuje 100% obciążenia znamionowego w jednym kroku. W zależności od modelu zespoły prądotwórcze z silnikiem 3516B są optymalizowane pod kątem niskiego zużycia paliwa albo niskiego poziomu emisji spalin – w ten sposób pomagamy użytkownikom zasilać obiekty odpowiedzialnie. Zapewnij ciągłe zasilanie za pomocą naszego zintegrowanego systemu sterowania – m.in. systemu przełącznika ATS i aparatury rozdzielczej – i obserwuj oraz kontroluj stan swojej floty urządzeń za pośrednictwem jego lokalnych i zdalnych opcji monitorowania. Nasz panel sterowania EMCP 4.2, wyposażony w łatwy w obsłudze interfejs, łączy w sobie wszystkie narzędzia do zarządzania i diagnostyki. Wyposaż swoje agregaty prądotwórcze we wszystkie potrzebne elementy wyposażenia, wykorzystując szeroką gamę akcesoriów i przykręcanego osprzętu do rozbudowy systemu. Znajdź wersję zespołu najlepiej pasującą do określonych warunków otoczenia. Zespoły prądotwórcze z silnikiem 3516B powstały z myślą o umożliwieniu klientom zmierzenia się z wyzwaniami w zakresie zasilania.

KONFIGURACJE ZESPOŁÓW PRĄDOTWÓRCZYCH

Strategia emisji szkodliwych składników spalin/zużycia paliwa  Niskie zużycie paliwa, niski poziom emisji spalin

 

DANE TECHNICZNE SILNIKA

Model silnika Silnik wysokoprężny 3516B z turbodoładowaniem i chłodzeniem powietrza doładowującego w chłodnicy końcowej (TA), widlasty, dwunastocylindrowy (V-16), 4-suwowy, chłodzony cieczą
Stopień sprężania Stand. 14.0:1 HD 15.5:1
Układ dolotowy TA
Typ regulatora Adem™ 3
Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa za pomocą pompowtryskiwaczy
Pojemność skokowa – standardowa 69.0 l
Pojemność skokowa – wersja HD 78.08 l
Skok tłoka – wersja HD 215.0 mm
Skok – standardowy 190.0 mm
Średnica cylindra 170.0 mm

 

DANE TECHNICZNE ZESPOŁU PRĄDOTWÓRCZEGO

Minimalna moc znamionowa 1640 ekW
Maksymalna moc znamionowa 2250 ekW
Napięcie 220 do 13 800 V
Częstotliwość 60 Hz
Prędkość 1800 obr./min
Długość – maksymalna 5953.0 mm
Szerokość – maksymalna 2286.0 mm
Wysokość – maksymalna 2410.0 mm

 

3516B (60 HZ) WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

UKŁAD DOLOTOWY POWIETRZA
  • Układ oczyszczania powietrza; typ z pojemnikiem metalowym i pojedynczym elementem
PANELE STEROWANIA
  • EMCP 4.2B
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zasilanie 24 V DC
  • Płyta przednia uszczelniona przed wpływem warunków środowiskowych
  • Alarm tekstowy / opisy zdarzeń
  • Zamontowany generator — skierowany do tyłu
  • W skład pakietu agregatu prądotwórczego wchodzi regulator napięcia firmy Caterpillar. Regulator IVR obejmuje reaktywną kompensację spadku prędkości, wykrywanie napięcia 3-fazowego, tryby KVAR/PF, tłumienie zakłóceń o częstotliwości radiowej, ogranicznik min./maks. wzbudzenia i monitorowanie diody wzbudzenia
  • Wskazania cyfrowe: obr./min, napięcie DC, godziny pracy, ciśnienie oleju (psi, kPa lub bar), temperatura cieczy chłodzącej, V (L-L i L-N), częstotliwość (Hz), A (na fazę i średnio), współczynnik mocy (na fazę i średnio), kW (na fazę, średnio i procentowo), kVA (na fazę, średnio i procentowo), kVAr (na fazę, średnio i procentowo), kW-h (łącznie), kVAr-h (wartość całkowita)
  • Ostrzeżenie/wyłączanie ze wspólnymi wskaźnikami LED: niskie ciśnienie oleju, wysoka temperatura cieczy chłodzącej, nadmierna prędkość, zatrzymanie awaryjne, niepowodzenie rozruchu (zbyt długi czas rozruchu), niska temperatura cieczy chłodzącej, niski poziom cieczy chłodzącej
  • Programowalne funkcje przekaźników zabezpieczających: kolejność faz generatora, zbyt wysokie/niskie napięcie (27/59), zbyt wysoka/niska częstotliwość (81 o/u), moc wsteczna (kW) (32), moc wsteczna bierna (kVAr) (32RV), zbyt wysoki prąd (50/51)
  • Komunikacja: magistrala CAN klienta (Modbus RTU) – magistrala CAN modułu akcesoriów – magistrala CAN szeregowego modułu wskaźnika przyzewowego – CAT Connect – 3 wejścia analogowe – 6 programowalnych wejść cyfrowych klienta
  • Liczba We/Wy w zależności od wybranych opcji: 4 programowalne wyjścia przekaźnikowe (formularz A) – 1 programowalne wyjście przekaźnikowe (formularz C) – 1 programowalne wyjście cyfrowe
UKŁAD CHŁODZENIA
  • Standardowy certyfikat PGS
  • Dostarczony i zamontowany zespół chłodnic ATAAC – 3516E
UKŁAD WYDECHOWY
  • Suchy kolektor wylotowy
  • Wyloty z kołnierzami
UKŁAD PALIWOWY
  • Filtry dokładnego oczyszczania paliwa
  • Chłodnica paliwa; nie dołączana do zestawów bez chłodnicy
  • Elastyczne przewody paliwowe – dostarczane luzem
  • Pompa zasilająca układu paliwowego
OGÓLNEGO
  • Żółty Caterpillar z błyszczącymi czarnymi szynami i chłodnicą
  • Dostęp od prawej strony
  • Koło zamachowe i obudowa koła zamachowego – SAE nr 00
  • Kierunek obrotów wg normy SAE
GENERATOR I OSPRZĘT
  • 3-fazowy bezszczotkowy, biegun wydatny
  • 6 przewodów
  • Niskie napięcie: uzwojenie z drutu okrągłego, wzbudzenie wewnętrzne, czujniki temperatury uzwojenia, izolacja klasy H NEMA, wzrost temperatury klasy H przy 40 st. C w otoczeniu (125 st. C w trybie podstawowym / 150 st. C w trybie rezerwowym), połączenia szyny zbiorczej, montaż u góry pośrodku, górny wlot kablowy, standardowy układ otworów NEMA
  • Średnie napięcie: cewka bezkorpusowa, magnes trwały, czujniki temperatury uzwojenia, izolacja klasy H NEMA, wzrost temperatury klasy H przy 40 st. C w otoczeniu (125 st. C w trybie podstawowym / 150 st. C w trybie rezerwowym), połączenia szyny zbiorczej, skrzynka rozdzielcza po prawej stronie, dolny wlot kablowy, standardowy układ otworów NEMA
  • Wysokie napięcie: cewka bezkorpusowa, magnes trwały, czujniki temperatury uzwojenia, przeciwkondensacyjna grzałka uzwojenia, izolacja klasy H, wzrost temperatury klasy F przy 40 st. C w otoczeniu (105 st. C w trybie podstawowym / 130 st. C w trybie rezerwowym)
UKŁAD STEROWANIA
  • ADEM A3
LITERATURA
  • Polski
UKŁAD SMAROWANIA
  • Olej smarny
  • Pompa oleju smarującego o napędzie zębatym
  • Zintegrowana chłodnica oleju smarującego
  • Filtr oleju, napełniacz i prętowy wskaźnik poziomu
  • Przewody spustowe oleju i zawór
  • Usuwanie spalin
MOCOWANIA
  • Szyny – silnik / generator / mocowanie chłodnicy
  • Mocowanie do tłumienia drgań (dołączone osobno)
  • Gumowe mocowania tłumiące drgania (dostarczane osobno)
UKŁAD ROZRUCHOWY
  • Rozrusznik elektryczny 24 V
  • Alternator ładowania 45 A
  • Akumulator i stelaż do akumulatora z kablami
  • Odłącznik akumulatorów

3516B (60 HZ) WYPOSAŻENIE DODATKOWE

UKŁAD STEROWANIA
  • EMCP 4.3, EMCP 4.4
UKŁAD DOLOTOWY POWIETRZA
  • Filtr z pojedynczym elementem
  • Dwuelementowy układ oczyszczania powietrza
UKŁAD CHŁODZENIA
  • Standardowe chłodnice do otoczenia
  • Zabezpieczenie wlotu powietrza obejmujące przełącznik magnetyczny odcinania powietrza
  • Chłodnice ATAAC do pracy w standardowej temperaturze otoczenia
  • Opcjonalna chłodnica (zamontowana)
  • Opcjonalne zamontowane chłodnice ATAAC
  • Wskaźniki przełączników poziomu wody
  • Cieczy chłodzącej
UKŁAD WYDECHOWY
  • Kolanka
  • Przedłużenia kołnierzy i układu wylotowego
  • Kołnierze
  • Mocowania elastyczne
  • Adaptery Y
  • Tłumiki
  • Odsadzenie wydechu
  • Elementy układu oczyszczania spalin
UKŁAD PALIWOWY
  • Filtr wstępny paliwa
OGÓLNEGO
  • Emblemat Pomocy USA
  • Lakier specjalny
GENERATORY I OSPRZĘT
  • 380, 440, 480, 600 V, 3 fazy, 1800 obr./min, FW, IE, liczba przewodów = 6, rozstaw = 0,6667, rama 1600
  • 380, 440, 480, 600 V, 3 fazy,1800 obr./min, FW, PM, liczba przewodów = 6, rozstaw = 0,6667, rama 1600
  • 380, 416, 440, 480, 600, 2400, 4160 V, 3 fazy, 1800 obr./min, FW, PM, liczba przewodów = 6, rozstaw = 0,6667: ramy 1600 i 1800
  • Grzałka uzwojenia
  • Konwersje generatora IE na PM
  • Układ oczyszczania powietrza alternatora
OPRZYRZĄDOWANIE
  • Pirometr i termopary
UKŁAD SMAROWANIA
  • Olej smarujący
  • Regulator poziomu oleju
  • Zespoły pomp smarowania wstępnego
SYSTEMY SKRZYNI KORBOWEJ
  • Zabezpieczenie skrzyni korbowej: bez zaworów nadmiarowych uaktywnianych w razie wybuchu, zawory nadmiarowe uaktywniane w razie wybuchu
  • System wentylacji skrzyni korbowej
MOCOWANIA
  • Izolatory o małej wydajności Puk
  • Sprężynowe izolatory drgań
  • Izolatory drgań IBC
DOPROWADZENIE ZASILANIA
  • Grupy uziemiające
  • Neutralne połączenia do masy
  • Szyny zbiorcze słupka środkowego
  • Prawe, lewe i tylne doprowadzenia zasilania
TESTY/RAPORTY SPECJALNE
  • Certyfikat CSA
  • Certyfikat IBC
  • Specjalne pakiety testowe: raport z testu PGS przy współczynnikach mocy 1,0 i 0,8
  • Standardowy test silnika pod obciążeniem
  • Raport z testu agregatu prądotwórczego
  • Badanie zużycia paliwa
  • Raporty TVA analizy drgań skrętnych
UKŁAD ROZRUCHU/ŁADOWANIA
  • Nagrzewnice płaszcza wodnego
 
 
 
  • 3M
  • WASP
  • FG WILSON
  • Bilhanding
  • PermAlert
  • Enlogic
  • Vodea
  • Geist
  • Wappex
  • Hartmann tresore
  • Schneider
  • TELTECH
  • WWT
  • IDC Solutions
  • APRA
  • Konsmetal
  • EDP Europe
  • IntrApp
  • DataCenterWorld
  • Bater
  • DELTA
  • Modular DC Solutions
  • Polskie Kraty
  • Hubbell
  • Caterpillar